Over De Vrije Vaart

De Vrije Vaart is een club van enthousiaste zeilers

Zeilclub De Vrije Vaart bestaat uit enthousiaste zeilers met of zonder een eigen boot. Het zijn ervaren en minder ervaren zeilers, maar vooral mensen die genieten van gezelligheid op het water. De Vrije Vaart organiseert tal van zeilactiviteiten, waarbij het vaste 'donderdagavondzeilen' voorop staat. Naast de eigen boten van de leden huren we Valken van de jachthaven. Iedere deelnemer kan ervaring opdoen op zowel open zeilboten als kajuitboten. De Vrije Vaart maakt deel uit van de Watersportvereniging Spakenburg.

Word lid of stap een keertje op!

Of je nu zelf wel of geen boot bezit, als opstapper of als schipper mee wilt, veel of weinig zeilervaring hebt, jong of wat ouder bent, een liefhebber bent van kajuitjachten of open zeilboten, je bent welkom! Er is altijd plaats voor nieuwe leden! Wil je een keer de sfeer bij De Vrije Vaart proeven? Kom dan eens een avondje meevaren als opstapper voor een extra voordelig tarief. Meld je vooraf aan via devrijevaart@gmail.com

Wat kost het?

Bekijk de tarieven